links boven

woensdag 11 oktober 2017

Snuf Konijn Rammelaar

Snuf Konijn Rammelaar


Voor mijn toekomstige kleindochter wilde ik nog een rammelaar haken van katoen.
Ze is nu bijna 2 weken overtijd.
We wachten in spanning af op haar komst...
Het moet nu snel gaan gebeuren...
En .....ik blijf maar haken en haken...............


Op de site van Stip & Haak
vond ik een leuk haakpatroon voor een rammelaar!



De rammelaar bestaat uit 3 delen: 
het hoofd, de oortjes en de houten ring...


Ik kocht in de handwerkwinkel
 een houten ring in 2 formaten,
een belletje voor er in...
en 2 veiligheidsoogjes...


Het roze konijn haakte ik met haaknaald 3 mm
 en het groene konijn haakte ik met 2,5 mm


Het was wel een gepriegel, maar je haakt het eigenlijk zo....
Heel leuk kraamcadeautje om te haken!


Nog een hele fijne week!
Groetjes Lindevrouw

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi, Joke! Zie je wel dat je het ook kunt! De groene is iets mooier omdat ie strakker gehaakt is, naar de roze is ook leuk. Spannend hoor.... gelukkig heb he vanavond afleiding ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 weken over rijd, poeh zeg!!
    Wat een TE lieve rammelaartjes heb jij gemaakt, echte schatjes vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke rammelaars! Die twee weken moeten al eindeloos duren, maar wordt vast beloond.
    Kreatieve groeten van Anna van Anna's Haakwerk.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me