links boven

vrijdag 23 oktober 2015

Slabbetjes maken

Even wat anders dan haken
Slabbetjes maken


Mijn oudste dochter Anna is helemaal los gegaan
en ontwierp en maakte al deze Slabbetjes
voor mijn jongste dochter Irene,
die nu over een week gaat bevallen!


Ze heeft geschikte stofjes gekocht,
helemaal in de stijl van het Babykamertje...


De slabbetjes zijn allemaal afgewerkt met klitteband...


Ik vind ze zo geweldig leuk,
dat ik ze jullie even wil laten zien...


Het zijn allemaal eigen ontwerpen,
dus niet te koop in de winkel....


Fijn Weekeind
Groetjes Lindevrouw

10 opmerkingen:

  1. Geweldige slabbetjes!! Dat baby'tje krijgt véél leuke, zelfgemaakte spulletjes! Zo moet dat :-)
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt je creatieve genen duidelijk doorgegeven. Lijkt me heerlijk, zo'n creatieve dochter. De slabbetjes zijn héél leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie slabbetjes en een creatieve dochter is nog leuker. Samen zal dit tot hele mooie projecten leiden.
    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk!
    Wat een spannende tijd voor jullie.
    Lieve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge, wat een leuke slabbers zeg! Echt een leuk kadootje wordt dat zo (ehh... leest de zwangere dochter niet mee? Of houden jullie nog wat achter als verrassing? :)
    Spannend hoor, nog een weekje wachten. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had het eerder al gezien op jouw fb pagina. Ik vind ze echt heel bijzonder. Daar gaat de kleine, en moeder natuurlijk, veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke slabbers! Ik zou ook helemaal los gaan als ik zou horen dat mijn dochter zwanger was. Het is ook lang geleden dat ik zulk spul maakte voor mijn eigen kinderen. Je dochter is ook erg creatief lees ik nu, met deze slabbers. Wat een familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk. en daar kan je volgens mij niet genoeg van hebben.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me